Την εκκίνηση της διαφημιστικής καμπάνιας ώστε να υπάρξει «στροφή» των πολιτών στην κατανάλωση ελληνικών προϊόντων ανακοίνωσε το μεσημέρι σε συνέντευξη τύπου η διοίκηση του Επιμελητηρίου Λάρισας.
Μάλιστα, παρουσιάστηκαν σποτ και αφίσες με τα οποία το επόμενο διάστημα το Επιμελητήριο θα επιχειρήσει να περάσει το μήνυμα της αλλαγής καταναλωτικής νοοτροπίας. Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Λάρισας κ. Σωτήρης Γιαννακόπουλος επισήμανε τη σημασία που έχει για την έξοδο της χώρας από την Κρίση, η προτίμηση στα ελληνικά προϊόντα και κάλεσε τους πάντες σε αφύπνιση.
«Έχουμε κάνει μελέτες που δείχνουν ότι εισάγουμε το 80% των προϊόντων που καταναλώνουμε» τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως «όλοι είμαστε μέρος του προβλήματος». Ο κ. Γιαννακόπουλος στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι με την προτίμηση στα ελληνικά προϊόντα, υπάρχει ουσιαστικά «η στήριξη στις θέσεις εργασίας», καταδεικνύοντας παράλληλα την αλλαγή στην κρατούσα καταναλωτική συνείδηση ως μέσο «για να δοθεί λύση στο πρόβλημα της ανεργίας».
Ιδιαίτερη μνεία έκανε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου στην καταναλωτική συμπεριφορά των μαθητών, όπου και εντοπίζεται η μεγαλύτερη διείσδυση των εισαγόμενων. Για τον σκοπό αυτό θα υπάρξει ειδική καμπάνια μέσα στα σχολεία, ενώ στην όλη προσπάθεια θα αξιοποιηθούν και οι νέες τεχνολογίες. «Να σταματήσει η λαίλαπα του εισαγόμενου προϊόντος» ζήτησε ο κ. Γιαννακόπουλος και διατύπωσε την στρατηγική με την οποία το Επιμελητήριο θα επιχειρήσει να αλλάξει το οικονομικό κλίμα. «Εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, με άνοιγμα των ξένων αγορών στα ελληνικά προϊόντα και στήριξη των ελληνικών προϊόντων στην εγχώρια αγορά» είναι τα δύο σημεία στα οποία ο κ. Γιαννακόπουλος εστίασε την προσοχή του.
http://www.kosmoslarissa.gr/article/10679/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου