28/10/10

Ο Ιερός Πόλεμος κατά του σκότους συνεχίζεται νικηφόρος

Ο λόγος που αντιδρούν τόσο πολύ οι ναζωραίοι στην Ελληνική Θρησκεία δεν είναι ότι δεν πιστεύουν στην θεϊκοτητα των Πατρώων Θεών. Αν η Ελληνική Θρησκεια εμφανιζόταν ως ανώτερη ή τουλάχιστον ίση δίπλα στην αίρεση των ναζωραίων τότε δεν θα είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα. Αυτό που προκαλεί αντιδράσεις είναι ότι η Ελληνική Θρησκεία διεκδικεί την μοναδικότητα και την αποκλειστικότητα στην σωτηρία της Ελληνικής Ψυχής και στην κληρονομική διαδοχή του Ελληνικού Πολιτισμού.

Για τους ναζωραίους ιστορικούς οι Προγονοί μας που επαναστάτησαν τόσες φορές κατά του βυζαντίου και κατά της οθωμανικής αυτοκρατορίας ήταν προδότες.
Οι ναζωραίοι μας ήθελαν δούλους και στους βυζαντινούς και στους οθωμανούς.  Όσα διδαχθήκαμε στην ιστορία για μαζικές σφαγές από τους βυζαντινους και μαζικό και βίαιο εκχριστιανισμό, για την συρρίκνωση και την γενοκτονία των Ελλήνων από τους βυζαντινούς υπανθρώπους, οι νεο-βυζαντινοι ανθέλληνες τα θεωρούν προπαγάνδα των «κακών σιωνιστών».
Η αίρεση των ναζωραίων όπως έχουν σαφώς αναπτύξει όλοι οι Έλληνες φιλόσοφοι, αντιμετωπίσθηκε ως αρρώστια της πτωτικής πορείας του ανθρώπου, που θεραπεύεται μόνον με την βοήθεια των Θεών μέσα στην Ελληνική Κοσμοαντίληψη.
Η Ελληνική Κοσμοαντίληψη στην αυθεντικότητά της, προσφέρει την θεραπεία της ανθρώπινης φύσεως και υπάρξεως, με την ολοκληρωτική ένταξη στη ζωή της.
Αν δεν έχουμε θεραπευθεί και μαστιζόμεθα ακόμη από την αρρώστια της αιρέσεως των ναζωραίων και της εξωελληνικης θρησκευτικότητας, οφείλεται στο γεγονός ότι δεν απελευθερωθήκαμε ακόμη από τη δουλεία μας στα ιουδαϊκά στοιχεία του κόσμου.
Οι Ελληνικές φιλοσοφικές σχολές μένουν πιστές στην Ελληνική Θρησκευτική Παράδοση, διασώζουν τον Ελληνικό τρόπο υπάρξεως ως υπέρβαση της ανθελληνικής θρησκευτικότητας με την προσφορά θεραπείας στους νοητικώς αρρώστους.
Οι μιαροί ναζωραίοι σήμερα προσπαθούν να μας οδηγήσουν στις πλάνες που ο Ελληνικός Λαός από τους πρώτους αιώνες της χυδαίας εποχής απέρριψε μετά βδελυγμίας.
Ο Ιερός Πόλεμος κατά του σκότους συνεχίζεται νικηφόρος.

Πηγή: www.hellenicreligion.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου